sobota, 5 czerwca 2010

It was before my birth

Tym razem przedstawiam jedną ze stylizacji będącą wariacją na temat stylu vintage. Wszystkie prezentowane ubrania celowo wybierałam w sh i oprócz tego urozmaiciłam je dodatkami zrobionymi przeze mnie. Dzięki ponownej uprzejmości znajomego fotografa mogłam skorzystać z jego studia. Zdjęcia w zamyśle miały być proste jednak wiedziałam, że chcę spotęgować  wrażenie piętna czasu i do tego celu użyć niezawodnej magii fotoszopa;) W tym pomógł mi Piotrek, który z takimi rzeczami dobrze sobie radzi. Z efektów jestem zadowolona! Nie ma to jak fajni ludzie- otwarci na moje widzimisie ;))

P.S. Tydzień temu w sobotę w Poznaniu miała miejsce III edycja pokazu mody Fashion in Charge gdzie zadebiutowałam jako stylistka;) Mam nadzieję, że wkrótce na moim blogu zamieszczę fotorelację z tej imprezy.











dress- sh
jacket- sh
shoes- random shop in gniezno
feather headband- diy
bow- diy

thanks for infobemar.com
                         derengowski.i8p.eu


3 komentarze:

  1. Twój vintage powalił mnie na kolana,trochę to potrwa zanim się podniosę:))
    Zdjęcia są obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała, wspaniała stylizacja!
    I cudowne zdjęcia!!!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń