środa, 16 czerwca 2010

Beautiful broken my crystal fingers

Rzadko zdarza się bym chętnie zakładała ubrania zakupione w poprzednich sezonach. Są jednak wyjątki, które dzielnie przetrwały w mojej szafie i nadal zaliczają się do moich ulubionych. Przykładem jest poniższy outfit, który oprócz czarnej narzutki, jest kombinacją z rzeczy zeszłorocznych. Pomimo tego, że ciuchy te nie są "pierwszej świeżości" (mam tu na myśli oczywiście okres przebywania w mojej szafie) to nie czuję, że ich czas już minął. Powiem więcej, to właśnie teraz moje haremki okazały się "bardzo trendy" za sprawą ich kwiatowego wzoru. W zeszłym roku nie podejrzewałabym, że ten sezon przyniesie kwiatowy atak na niemalże każdą cześć damskiej garderoby czy akcesoriów. Ja, jako, że z stoickim spokojem przyjmuję wszystkie nowe trendy przystanę przy moich haremkach i odpuszczę szał na kwiatowe wzory.
















haarem pants- zara
t-shirt- zara
top-sh
sandals- zara

a na deser ja i mój najlepszy fotograf :**



17 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz! A spodnie są cudne :) Sama bym chętnie takie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny zestaw, spodnie super, i rower fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw jak i pozostałe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haremki są śliczne :) raczej nie podobają mi się takie spodnie, ale Twoje mają w sobie coś subtelnego

    OdpowiedzUsuń
  5. haremków zazdroszcze bo są kapitalne;) niby kwiatowe, ale z daleka ten wzór chyba tak bardzo sie w oczy nie rzuca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi sie podoba ten zestaw <3
    Haremki przecudne ^---^

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw piękny ;))) ale włosy MEGA śliczne

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodnie i buty
    kapitalnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko mi się podoba a Twoje włosy są boskie.

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za pozytywny odzew:)) zacznę doceniać moje włosy po Waszych słowach...mnie od zawsze denerwowały;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja Twojego bloga obserwuje już jakiś czas, tylko anonimowo ;) :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Elizabeth G.- eee;) dlaczego się nie ujawniłaś!szybciej bym na Ciebie trafiła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. włosy sa genialne:-) świetne zdjęcia, klimatycznie..

    OdpowiedzUsuń