środa, 2 grudnia 2009

high contrast

Nie ulega wątpliwości, że moją ulubioną paletą barw są wszelkiego rodzaju szarości, a przede wszystkim czerń. Nie uważam także, że sa to kolory nudne i pozbawione wyrazu. Ciekawymi eksperymentami są kombinacje stonowanej całości i silnie kontrastujących dodatków. W poniższym przypadku dla kontrastu założyłam krwistoczerwone rajstopy. Wydawałoby się, że to nic szczególnego, a jednak pozornie stonowany strój nabrał zupełnie innego- charakterystycznego wyrazu. Muszę przyznać, że w mojej szafie jest sporo rajstop o różnych kolorach. Odkryłam, że skoro 80% mojej szafy zaopatrzona jest w czarne i szare ubrania to dla urozmaicenia kolorystycznego całości dodatki będą kolorowe. Efekt tego zabiegu widoczny jest poniżej:)





 

fot. Karol 

studded dress- allegro 
black skirt- SH
red tights- primark
cardigan- avanti
watch- stradivarius
BB glasses- allegro 
boots- primark 

2 komentarze:

  1. sliczna sukienka! :):)

    http://fuchsia-fusion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pasek fantastyczny.
    myślałam, że spódniczka z cubusa bo sama mam podobną.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń